MY BOYFRIEND'S IS THE BEST!

Czasami w jednej chwili mozna zmienic zdanie o 360 stopni. Cos bylo dla nas wczoraj biale, dzisiaj jest juz zupelnie czarne. Wczoraj myslalam, ze mam wszystko, dzisiaj czuje totalna pustke. Smutek i zal na dnie serca. A to wszystko przez wlasna glupote, ale czlowiek na bledach sie uczy. Jutro bedzie nowy, lepszy dzien. Od jutra bede kreowac swoja nowa przyszlosc... O ile nie peknie mi glowa do rana. 

Spodnie w stylu boyfriend sa na rynku juz od dluzszego czasu, a ja nie wiem czemu, ale jeszcze do niedawna bylam ich przeciwniczka. Kojarzyly mi sie z jakims takim mega luzem i brakiem pomyslu, cos w stylu "zaloze, bo nie chce mi sie myslec nad czyms innym". Dzisiaj? Boyfiendy to moj ulubiony model spodni :) Zakladam do nich trampki i szpilki, bo pasuja do wszystkiego. Moim zdaniem oczywiscie. 











6 komentarzy:

  1. Ja także uwielbiam ten model spodni. Jest niebanalny, uroczo zawadiacki :) Świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie chudzinko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj pustka wychodzi z naszych bledow,ale czasem cieszymy sie,co przyniosly w przyszlosci :) Wlasnie przekonalas mnie do tych spodni,ale uwazam ze osoby z troszke wieksza masa nie wygladaja dobrze w nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie w nich wygladasz, ja niestety ze względu na wagę nie moge sobie pozwolić ale jeszcze trochę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze takich spodni :)

    OdpowiedzUsuń