ANOTHER DAY OF MY LIFE

Matko, czy w Polsce czas tez tak szybko leci!? Kolejny weekend, kolejna sobota, kolejny tydzien za nami, a przed nami nastepny. Jeszcze niedawno odliczalam tygodnie do naszych wakacji, a juz zostalo tylko 7 dni!! :)) 
Caly tydzien duzo pracowalam, pozno wracalam do domu i brakowalo mi sil na doslownie wszystko. Dodatkowo moja mama wyjechala na wakacje i mialam Brata pod opieka i juz nie moglam sie wywinac pizza na obiad :) 
Udalo nam sie w koncu odhaczyc wszystkie punkty na liscie zakupow wakacyjnych, a dzisiaj nawet znalazlam swoja wymarzona walizke! Jest ogromna, plastikowa i w moim ulubionym kolorze kawy z mlekiem:) Mysle, ze od poniedzialku zaczne pomalu sie pakowac... Uwielbiam to robic, wiec kilka dni spedze na prasowaniu i kompletowaniu kanaryjskiej garderoby :)
Kilka dni temu dostalam meila od Pani Redaktor jednej z polskich gazet i jestem wszystkim ogromnie podekscytowana, ale narazie to tajemnica :) moge jedynie powiedziec, ze niekoniecznie trzeba byc dziennikarka z zawodu, wystarczy byc kobieta, zeby wszystko wiedziec (hahaha) :). 
Planujac powrot do Polski, planujemy rowniez nasze zycie tam, co wiaze sie nie tylko ze szczesciem rodzinnym, ale przyplywem gotowki, bez ktorej zyc sie nie da przeciez. Marzy nam sie wloska restauracja, a moja pasja pisania i fotografowania moze bedzie osobnym, takim dodatkowym sposobem na zycie, tym najlepszym do tej pory. 
Zastanawiam sie rowniez nad malym rozdaniem dla moich Czytelnikow. Jest Was coraz wiecej i chcialabym sie jakos odwdzieczyc.
Godzina juz pozna i prawie niedziela, dlatego zycze Wam milego dnia!!



Stylizacja bardzo prosta w moich ulubionych kolorach bieli i czerni, przelamana zlotymi dodatkami w postaci czolenek, detali torebki oraz duzego zegarka. Ukochane okulary to moja nieodlaczna czesc. Spodnica jak i bluzka pochodza z H&M'u i mysle, ze bez problemu beda jeszcze dostepne. 

PS: jesli ktos z Was byl juz na Gran Canari i zachwycilo go cos szczegolnie to prosze o info, zebym i ja nie przeoczyla jakiegos pieknego zakatka :) 



4 komentarze:

  1. Piękna stylizacja i taktak wracaj do polski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że u Ciebie dużo się dzieje- świetn plaz z tą restauracją :)
    Cudowna stylizacja- uwielbiam b&w!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia ;)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę modną torebkę, na czasie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń