ELEMIS Pro-Collagen Oxygenating Night Cream

Mam 26 i pomalu, malymi kroczkami, wprowadzam w swoja pielegnacje ochrone przeciwzmarszczkowa. Lepiej zapobiegac, niz leczyc, wiadomo. Pozatym uwazam, ze majac pozywej 25 lat skora potrzebuje dodatkowych skladnikow, ktore nie tylko beda nawilzac nasza cere, ale takze dostarczac budulcow warstwy naskorka, jakim jest np kolagen.
Na dzien uzywam kremu nawilzajacego i filtra, natomiast na noc staram sie inwestowac w dobre kremy lub sera, ktore pomoga utrzymac moja mlodosc na zawsze :)

Jednym z lepszych, niby (bo tak naprawde czy zadzialal okaze sie za moze 10-15 lat) jest krem z firmy Elemis, ktorego uzywam od dwoch miesiecy i moge napisac krotka recenzje na jego temat. 


Ma bardzo przyjemna konsystencje, ktora szybko sie wchlania i nie pozostawia na buzi tlustego czy lepkiego filtru, ladnie pachnie. Jego bogata w kolagen formula bardzo dobrze nawilza skore, jeszcze rano po przebudzeniu buzia jest gladka i jedrna. Jego zadaniem jest stymulacja produkcji kolagenu... hm, trudno mi to powiedziec, bo nie posiadam mikroskopu, ale moge szczerze powiedziec, ze moja twarz po dwoch miesiacach stosowania jest znacznie bardziej rozjasniona, a kolor jednolity. Powienien rowniez zredukowac oznaki starzenia, poki co nie mam owakich, ale wydaje mi sie, ze moja skora wyglada na bardziej wypoczeta. Najwazniejsze jednak dla mnie jest jego dzialanie- przeciwzmarszczkowe. Krem przyspiesza odnowe komorkowa skory twarzy oraz natlenia komorki skory, a po miesiacu stosowania poziom natlenienia skory wzrasta do 41%, i o to mi chodzilo. 
Jedynym minusem stosowania jest kilka wypryskow, ktore pojawily sie w niemile widzianych miejscach na buzi, ale coz, wole teraz kilka pryszczy, niz kiedys miliony zmarszczek :)

Kremik niestety jest juz na wykonczeniu, a ja szukam jego odpowiednikow... Znacie jakies dobre cudo przeciwzmarszczkowe?

Przypominam rowniez o ROZDANIU ponizej i zapraszam do wziecia udzialu :)

Pozdrawiam

Marta G x 

8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie to jeszcze nie zaczęłam używać tego typu kremów, ale wiem że zarówno moja mama, teściowa jak i szwagierka zachwycają się kremami przeciwzmarszczkowymi Eucerin, podobno działają cuda ;) Ale po przeczytaniu posta polecę im Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam ci peeling pirogronowy, który przeciwdziała starzeniu się skóry!!! Jestem po pierwszym zabiegu i jestem zachwycona!!! wybieram się na 100 jeszcze na dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 22 lata, wiec na razie nie w głowie mi przeciwzmarszczkowe, chociaż... Może i warto zadbać o skórę wcześniej? ;) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio używam serum z vit. C z Beauticon i jestem zachwycona. Ale nade wszystko polecam w profilaktyce przeciwzmarszczkowej miks olejku arganowego i żelu hialuronowego :)

    OdpowiedzUsuń