Michael Kors Bag






11 komentarzy:

  1. piękna jest :) niby klasyczna i elegancka, ale pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczarowała mnie ta firma. Właśnie otrzymałam zwrot gotówki, bo reklamowałam kurtkę, która po miesiącu noszenia była w fatalnym stanie, puch i pierze się zbiły, w dodatku przebijały się i wyłaziły przez kurtkę. Nie wiem, czy kupię coś jeszcze MK...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja brązowa niestety po około roku noszenia straciła zupełnie fason i "sztywność" :( Ale Twoja wygląda solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ale jesteś szczuplutka. Kiedy ja taka będę? :D. Super stylizacja, klasykę uwielbiam zawsze i wszędzie :)

    Ps. zapraszam do mnie na post o tym JAK APLIKOWAĆ SZTUCZNE RZĘSY.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, tę torbę bym ci skradła :) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za kobieta sukcesu:)!
    Tej torby to zazdroszczę :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, obserwuje i zapraszam na mojego ♥ Tak jestem chlopakiem i pisze bloga, dziwne cnie ;p?

    JustDoOneStep.blogspot.com

    Sliiczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka jesteś piękna! Torebka też cudowna! <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kiedy zaczęłam regularnie praktykować yogę, zawsze szukałam sklepu, który oferuje wysokiej jakości akcesoria. Trafiłam na https://jogastyl.pl/ i jestem zachwycona ich ofertą. Maty, paski, klocki - wszystko jest wykonane z dbałością o detale i komfort użytkownika. Dzięki nim moja praktyka stała się jeszcze bardziej przyjemna.

    OdpowiedzUsuń