Bransoletki J'adore

świeta tuz, tuz, a o problemach z wyborem prezentow chyba nie musze mowic :) Zawsze byly i beda, i tak samo jest w tym roku. Chociaz moze nie do konca... Prezentem, ktory zafundowalam sobie sama :) mam zamiar obdarowac w tym roku bliskich! Mowa tutaj o bransoletkach J'adore. Wykonane z kamieni polszlachetnych. Do wyboru mamy gładką lub fasetowaną fakturę. Kolory trafią w gust każdego, gdyż ich wahlarz jest bardzo szeroki i różnorodny. Każdy kamień posiada jakąś moc i prawie każdy jest przyporządkowany do znaku zodiaku. Najbardziej popularne kamienie to onyks (czarny), agat biały, jadeity (przeróżne kolory), kamienie w kolorach ziemi, czyli kamienie księżycowe i wiele innych.Do bransoletki można sobie zazyczyć srebrną lub pozłacaną zawieszkę w szerokiej gamie kształtów.
Moim zdaniem idealny pomysl na prezent dla mamy, babci, corki czy przyjaciolki. 

Moja kompozycja jest dosc subtelna, tym samym pasujaca do wszystkiego. Od bialej to: muszla biala, kamien ksiezycowy i kamien sloneczny. Serduszko z grawerem imienia mojego meza, piesek z imieniem mojego pupila oraz koniczynka na szczescie :) Poki co posiadam tylko te trzy modele, ale za kazdym razem przegladajac galerie J'adore mam ochote na wiecej! :)




Tutaj kilka kuszacych propozycji:










To tylko namiastka tego co mozna znalesc w ofercie J'adore. Po wiecej odsylam Was do oficjalnej strony na facebooku, gdzie mozna zamowic bransoletki u Pani Oli:

https://www.facebook.com/jadorebransoletki

Mam dla Was rowniez niespodzianke- kod rabatowy -10%, wystarczy podac haslo "londonblondee", przy skladaniu zamowienia.




Marta G x

6 komentarzy:

  1. Masz tatuaż z datą ślubu ?
    Bransoletki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki i fajny tatuaż masz xD:)
    Też bym chciała w tym miejscu jakiś :D
    Zapraszam do siebie i proszę o poklikanie w banery :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń