Serum z wit C: MURAD vs AURIGA


Moja wieczorna pielegnacja, pomijajac oczyszczanie, ogranicza sie do aplikacji kwasu hialuronowego pomieszanego z serum z witamina C. Ostatnimi czasy wyprowalam dwa nowe.

MURAD - Active Radiance Serum - Rozjaśniające serum do twarzy z silnie skoncentrowaną witaminą C 





Rewelacyjne serum do twarzy o wszechstronnym działaniu. Bogata, jedwabista formuła przywraca skórze blask co naprawde latwo moglam zauwazyc rano po przebudzeniu. Skora stala sie niesamowicie gladka i przyjemna w dotyku. Pory znaczaco sie zmniejszyly. Aktywny Complex z witaminą C wspomaga produkcję kolagenu odwracając negatywne skutki działania stresu na skórę. Zaawansowana technologicznie formuła zwiększa proliferację komórek skóry aby znacznie poprawić jej wygląd. Zawarty w serum Complex z wit. C ciągu tygodnia od stosowania znacząco rozjaśnil i odnowil moja skórę przywracając jej naturalną jasność i blask. Pomaga przedłużyć żywotność komórek, ponieważ chroni skórę przed działaniem negatywnych czynników zewnętrznych takich jak stres, zanieczyszczenia oraz skutkami promieniowania słonecznego. Ma bardzo dobry aplikator. Nie klei sie i nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy na skorze, czego nie mozna powiedziec o kolejnym produkcie...


AURIGA FLAVO C FORTE 15% SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE 



Jak wyzej wspominalam- bardzo sie klei, tak samo w dloniach przy aplikacji jak i pozostawia niekomfortowa powloke na twarzy. Wiem, ze jego zadaniem nie bylo nic powiazanego z porami, ale moje bardzo zapchal. 
 Flavo-C Forte serum przeciwzmarszczkowe zapobiegające starzeniu się skóry 
    polecane jest do korekcji głebokich zmarszczek w szczególności wokół ust, w    kącikach ust oraz zmarszczek na czole tzw. lwia zmarszczka. Ja takowych nie    mam jeszcze, ale chcialam sprawdzic czy moze wygladzi skore ogolem. No   moze troche ja napial..Polecane również w celu zapobiegania fotostarzeniu się skóry oraz do pielęgnacji skóry szarej i zmęczonej, czyli wlasnie mojej idealnie. Serum zawiera najwyższe stężenie witaminy C 15%. Dodatkowo recepturę wzbogacono o 30% wyciąg z Ginkgo biloba bogaty we flawonoidy oraz wyciąg z z zielonej herbaty i winorośli. Preparat został tak skomponowany, aby zawarta w nim witamina C miała jak największą moc antywolnorodnikową, rozjaśniającą oraz wspomagającą odbudowę komórkową skóry.Całość receptury powinno zapewnic optymalne działanie przeciwzmarszczkowe i antyoksydacyjne, zobaczymy za kilka lat:) Efekt stymulujący syntezę kolagenu i elastyny, dzięki tak wysokim stężeniom substancji aktywnych, jest wyrażony w sposób podobno maksymalny. Witamina C zawarta w serum nie utlenia się, jest rozpuszczalna w tłuszczach, co gwarantuje jej stabilność i maksymalną wchłanialność przez cały okres stosowania, co najbardziej mnie w tym produkcie przekonuje.


Jesli mialabym porownac, to wydaje mi sie, ze oba produkty powinny byc z czasem efektowne, przy codziennym i regularnym stosowaniu oczywiscie. Wg mnie kazde serum z witamina C to podstawia pielegnacji. Mi zostaja jeszcze jedna buteleczna Flavo C, ale po jej skonczeniu bede szukala czegos nowego, co moglabym sprawdzic i przekonac sie co lepsze :)

20 komentarzy:

  1. Gdzie nabyłaś to serum pierwsze" Murad" ? Ciekawa recenzja :) spróbowałabym tego cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w aptece naturalnej na Notting Hill, ale mysle, ze na ebay-u tez bedzie

      Usuń
  2. ja nie cierpie jak cos mi sie klei i jak coś czuję na twarzy więc wybrałabym to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tego nie cierpie, dlatego raczej do niego wroce

      Usuń
  3. wlasnie tez zainwestowlam w serum Flavo C, bo moim zdaniem jak na lewoskretna stabilna witamine c jest w przystepnej cenie, jeszcze go nie uzywalam, slyszalam tez, ze mocno brudzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przystepna moze jest, ale znalazlam juz kilka tanszych :)

      Usuń
  4. a ile masz lat jesli mozna wiedziec? szkoda, ze sie tak klei ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na ile wygladam?:) 25 skonczylam w marcu... stara dupa ze mnie :D

      Usuń
  5. No proszę nigdy jeszcze nie słyszałam o tym kosmetyku. Dobra robota:) Zapraszam do nas, oprócz mody publikujemy też posty o kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako kosmetykomaniaczka- wpadne napewno ;)

      Usuń
  6. Hej ;* Trafiłam tu przypadkiem, ale zostanę na dłużej :D Weszłabyś do mnie na i-love-naturals.blogspot.com i zostawiłabyś po sobie ślad ? Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super post !
    obserwuję i liczę na to samo :3
    wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń