Wesele

Slub i wiazace sie z nim wesele to sama przyjemnosc jak dla mnie:) kilka dni temu mialam okazje uczestniczyc w jednym z takich wlasnie przedsiewziec, a poniewaz wiem, ze stroj i makijaz to cos do czego przygotowujemy sie od dluzszego czasu wczesniej, pokaze Wam co ja wybralam na ta okazje...

Sukienka pochodzi ze sklepu H& i jest niecamowicie wygodna, zwiewna, urocza, sexy i...  po prostu jak dla mnie piekna!!!



Dobralam do niej zlota bizuterie, poniewaz pasek ma malutka zlota klamerke, i tak postawilam tylko na moj zegarek GUESS poniewaz nie lubie stylu "na choinke". Buty to szare szpilki z Bershki.


Moj makijaz byl calkiem naturalny z wyjatkiem lekko przyciemnionych powiek


Uzylam do niego:
podklad- Giorgio Armani Lasting Silk
bronzer- Chanel
pedzel- ecotools
rozswietlacz- Collection 2000
tusz do rzecz- Lancome 
cienie- inglot
eyeliner- inglot
pomadka- 17

Buzia jak dla mnie zwyczajna, bez brokatow i swiecidelek, ktore po kilku godzinach wywijania moga splynac wraz z potem po policzkach.
Mam nadzieje, ze ktoras z rzeczy przypadla  Wam choc troche do gustu.
Pozdrawiam
Marita xxx

1 komentarz: