Little things, big happiness.

Motylki do przyklejenia na ścianę mojej małej Mollie


W końcu zaczęli zakładać dach w naszym domku. Okna juz zamówiliśmy. Nie moge doczekać sie urządzania środka... 


Pierwsza ozdoba choinkowa Mollineczki na Jej pierwsze Święta. Pamiątka na całe życie. 


Małe wyprzedazowe zakupy dla Córeczki- złote legginsy i skórzana ramoneska, o której zawsze marzyłam :) nie moge sie doczekać jak obie tak samo sie ubierzemy :)


A nasze forum rozwija sie coraz lepiej... Zapraszamy wszystkie przyszłe i świeżo upieczone Mamy!



5 komentarzy:

  1. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wasz domek jest piękny ;-) ja razem z tata jestem wlasnie na etapie urządzania naszego rodzinnego domu..

    OdpowiedzUsuń
  3. my w 2015 roku stworzyliismy i urzadzilismy małe mieszkanko na poddaszu :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh marzy mi sie wybudowac wlasny, piekny dom! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę budowy domu :) ! Obyście mogły zamieszkać tam jak najszybciej. Ramoneska przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń