WISH LIST

Grudzień chyba każdemu z nas kojarzy sie ze Świętami i prezentami :) ja w okresie jesienno-zimowym duzo rzeczy nie kupuje, ale za to w grudniu robię sobie taka mała listę rzeczy, które chciałabym dostać albo które poprostu kupie sobie sama :) zazwyczaj nie jest ich nigdy duzo, ale sa to rzeczy dość konkretne.

Torebka Chanel Boy
 chyba jednak najlepiej będzie sie u mnie sprawdzał rozmiar średni ze skory owczej. Długo sie nad nią zastanawiałam, ale na Święta można zaszaleć :) 



Buty New Balance
- ja zwolennikiem sportowych butów na codzień nie jestem w ogóle, ale ostatnio coraz częściej podoba mi sie look z moimi ukochanymi jeansami boyfriends + New Balance właśnie. Najbadziej podobają mi sie te w kolorze granatowym w połączeniu z blekitem lub szarym.





Pierścionki Pandora
- jedyna biżuteria, która noszę codziennie jest moja obrączka, pierścionek zaręczynowy i łańcuszek Tiffany. Pasują do wszystkiego, zawsze i wszędzie. Teraz chciałabym dodać rownież do nich 2 lub 3 cienkie pierścionki od Pandory, najbardziej podobają mi sie te gładkie i kółeczkowe :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz