TOM FORD EYE COLOR QUAD



Jak kazda kobieta mam swoje marzenia te wieksze, na ktore realizacje zazwyczaj potrzeba wiecej czasu, a takze te mniejsze, ktorych realizacja jest bardziej przyziemna i moze byc dobra okazja na poprawe humoru np. :)
Moim zdaniem w kosmetyczce kazda z nas powinna miec kilka klasykow, cos na zasadzie malej czarnej w szafie. Dla jednej z nas moze to byc szminka Chanel, dla innej podklad od Armaniego, ja to wszystko bardzo rozumiem :) Sama od dawna w planach posiadania mialam paletke cieni od Toma Forda... Chodzila za mna przez kilka miesiecy, ale dopiero na bezcluwce na Heathrow powiedzialam: tak, biore ja! I nie zaluje. Wedlug mnie to idealny zestaw do zrobienia smokey eyes, i dla tych z Was bardziej zaawansowanych, i dla tych mniej (czyt. ja). 


08 SAHARA HAZE






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz