Collin Resultime ŻEL KOLAGENOWY

Collin Resultime to linia profesjonalnych kosmetyków, której wysoką skuteczność potwierdza obecność w najlepszych salonach urody i SPA. Marka Collin jest ekspertem w dziedzinie fizjokosmetologii, wykorzystującej naturalne molekuły występujące w skórze: kolagen, kwas hialuronowy, DNA oraz wyciągi roślinne i morskie. Składniki te są niezwykle efektywne, poddane rygorystycznym testom wykazały wyjątkowe działanie na skórę. Ponad to formuły Collin są w 100% biokompatybilne, naturalne dla skóry zapewniają zarówno skuteczność jak i bezpieczeństwo.

Kultowym produktem Collin jest żel kolagenowy / Regenerating Collagen Gel, zawierający aż 15 molekuł naturalnie występujących w skórze. Uniwersalny, odpowiedni dla każdego typu skóry, stanowi pierwszy krok w domowej pielęgnacji i walce z upływającym czasem. Jego głównym celem jest odnawianie i zachowanie młodzieńczego wyglądu skóry.

15 Molekuł zawartych w żelu kolagenowym i ich właściwości:

WEKTORYZOWANY MIKRO-KOLAGEN – zwiększa produkcję kolagenu i kwasu hialuronowego w skórze.
KOLAGEN – wygładza rzeźbę skórną i działa antystarzeniowo. Regeneruje,         naturalnie nawilża.

MIKROELASTYNA – wzmacnia tkankę, poprawia napięcie i jędrność skóry.
DNA -  wspomaga regenerację komórek.
RNA – fundamentalny komponent komórki, pomaga w regeneracji tkanek.
KWAS HIARULONOWY – zatrzymuje wodę, zapewnia trwałe nawilżenie.
DECORINYL® – wzmacnia sieć włókien kolagenowych
LUMICAN-BOOSTER – poprawia jakoś włókiem kolagenowych, stymulując syntezę kolagenu I ilumican.
GLICEROL – zwiększa zdolność zatrzymywania wody w komórkach.
MOCZNIK – nawilża, poprawia zdolność zatrzymywania wody w głębokich warstwach skóry.
GLUKOZA – poprawia zdolność dermis do zatrzymywania wody, wspomaga syntezę ceramidów.
FRUKTOZA–SACHAROZA – utrzymuje wodę w warstwie rogowej skóry.
ALANINA – aminokwas, będący częścią NMF (10%).
KWAS GLUTAMINOWY ORAZ ASPARTAMOWY – wspomagaja procesy nawilżania.
Konsystencja żelu jest delikatna, szybko wchłania się w skórę. Kosmetyk cechuje przyjemny zapach, który umila chwilę pielęgnacji.

Po aplikacji cera jest nawilżona, miękka, natomiast nie zauważyłam aby zyskała dodatkowy ”blask” obiecywany przez producenta. Z pewnością odczuwalny jest delikatny efekt napięcia skóry, który utrzymuje się dość długo. Nie jest to z pewnością nieprzyjemne uczucie ściągnięcia, odczuwalna jest natomiast lepsza jędrność i spoistość skóry. Nie zauważyłam aby stosowanie specyfiku w dłuższym okresie czasu znacznie wpłynęło na stan cery, być może moja skóra jest jeszcze zbyt młoda aby czerpać wszystkie korzyści płynące z działania kolagenowego żelu. Jednakże przyjemny zapach i konsystencja oraz odczuwalne napięcie i nawilżenie są wystarczającym argumentem, abym z przyjemnością zuzyla produkt do konca i polecila go np. dziewczynom po 30 roku zycia :) 

8 komentarzy:

  1. brzmi zachęcająco i obiecująco, że tak zapytam gdzie i w jakiej kwocie można go pozyskać?
    pozdrawiam i zapraszam jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dostaniesz go na beautyou.pl, ale moze warto poszukac tez na allegro albo abay mniejsza wersje, taka jak mam ja... rowniez pozdrawiam i odwiedzam czesto :)

      Usuń
    2. Ja kupiłam na beautyou.com.pl pewnie o tą stronę chodziło:) Bardzo go lubię pod krem.

      Usuń
  2. Po takim kosmetyku też spodziewałabym się, aby zrobił coś więcej dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak podziałałby na moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi by sie przydał , bo skore twarzy mam jak 35 latka : (

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład ma naprawdę dobry, przynajmniej sądząc po ilości kolagenopodobnych składnikow ;) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki. Też używam obecnie kolagenowego żelu :-)

    OdpowiedzUsuń