NECKLACE STATEMENT

Maksymalne naszyjniki są w modzie od kilku sezonów. Ale chyba jeszcze nigdy nie były takim hitem! Dla mnie to jak najbardziej na rękę. Dlaczego? Z prostej przyczyny - efektowny naszyjnik ułatwia stworzenie fantastycznej stylizacji. Wystarczy wybrać prosty sweter, t-shirt, a nawet białą koszulę, by wyglądać trendy i z pomysłem! 
Moja kolekcja jest dosc spora, jesli i Wy macie ochote stac sie posiadaczka ktoregos naszyjnika, wszystkie do sprzedania za 35zl (zestawy z kolczykami rowniez 35zl)
Do wyboru, do koloru :) Enjoy! 

























































10 komentarzy:

  1. Podobaja mi się te z czarnym sznurkiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. neonowe najbardziej przypadly mi do gustu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naszyjniki XXL!!! Sama mam w swojej kolekcji ich wiele - w do wyboru, do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TYLE DOBRA! Chcę je wszystkie, hihi :) Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne, uwielbiam naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne! Szkoda, że ja do pracy nie mogę nosić biżuterii :(

    OdpowiedzUsuń