It's Sunday!

Patrzac za okno, trudno uwierzyc, ze za kilka dni Swieta... +12 stopni, slonce i zero sniegu oczywiscie, eh :( Normalnie to wcale bym nie narzekala, ale raz w roku moglo by sypnac! Generalnie w ogole nie czuje atmosfery swiatecznej... i jak tu siedze, z reka na sercu, przysiegam-  TO NASZE OSTATNIE SWIETA W LONDYNIE.
Zakupy juz prawie skonczone, prezenty prawie spakowane. Mam ochote zrobic  jakies ciasteczka... Moze zna ktos dobry przepis? Najlepiej orzechowe :)







Choinka u nas juz ubrana... prezenty czekaja na rozpakowanie :)


...i nie wiem czy mi sie wydaje, ale jutro znowu poniedzialek!?


Marta G x 







11 komentarzy: