Sunday OFF

Dzien dobry Wszystkim!:)



Dzisiaj mam w koncu wolny dzien od bardzo dawna. Dlugo spalam i dzien zaczelam od pysznych maslanych buleczek z serem i pomidorem oraz pesto czosnkowym. Kawa obowiazkowo... Latte na niedziele:) Brakuje tylko M., ale coz, to wlasnie minusy pracy na lotnisku:/
W sumie to chwila spokoju i pobycia sama ze soba tez jest czasem potrzebna. Udalo mi sie przynajmniej pomalowac paznokcie bez zadnego tyrpniecia:D


CHANEL - 18 Rouge Noir, mialbyc bordowy, jest prawie czarny




Ale nie o tym mialo byc... Gdy otworzylam dzisiaj mojego bloga ucieszylam sie ogromnie! I chcialam Wam BARDZO BARDZO podziekowac za odwiedzanie mnie! Wiem, ze liczba jest minimalna w stosunku do innych blogerek, ale uwierzcie, mnie cieszy kazda pojedyncza osoba, ktora jest tutaj ze mna!:) Zagladnijcie tu we wtorek- bedzie male rozdanie:)

Dzisiaj u mnie swieci slonko i zapowiada sie bardzo ladny dzien:) Mam nadzieje, ze Wy tez macie takie pozytywne myslenie jak ja, jesli nie to z calego serca Wam tego zycze!! Bo mam nadzieje, ze wiecie, ze NAJWAZNIEJSZE JEST POZYTYWNE MYSLENIE.

Marta





43 komentarze:

  1. Całkowicie zgadzam się z końcówką notki!
    Może obserwujemy?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek. Ja mam takie same odczucia jak ty, każdy jeden komentarz motywuje do dalszego czytania ;) oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor paznokci :) kawa latte - o tak - lubię to! ;)
    Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z najmilszą chęcią zaobserwuję!:) Hehe dziękuję. Jak tylko spojrzałam kto skomentował patrzę Marita - pomyślałam, o nie moja siostra.xD A moje rodzeństwo nie wie, ze prowadzę bloga. Znaczy tylko jedna wie, ale nigdy na nim chyba nie była, bynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. A no i Mama wie;) Wrócę tu na pewno we wtorek, o ile nie zapomnę - oby blogspot mi ukazał we wtorek Twój post w aktualizacji;) Ooo a podpis jest Marta, zjadłaś "i"?:) Wspólczuję, że Twój TŻ musi harować w niedzielę:( Jak spojrzałam na śniadanko, to aż sama zgłodniałam i myślałam, że to tosty :D Sama robisz pesto czosnkowe?

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywne myślenie jest super ale ja zamiast za duzo myslec (nawet pozytywnie) wole działać, zauważyłam że to przynosi większe efekty ;D

    pyszne sniadanie! <3
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę tego czosnkowego pesto :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jej , uwielbiam taki kolor lakieru <3
    Latte-love !

    http://daring--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny blog, napewno bede tu czesciej zagladac :)

    obserwuje i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor lakieru :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili oraz zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje kochana !:) mi również się u Ciebie podoba.
    Zajmuje się stylizacjami :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny lakier ;)
    Zapraszam też w wolnej chwili do siebie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Bardzo fajny blog :) Dlatego będę tu częściej wpadać!
    Piękny kolor lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj słodkie lenistwo :) korzystaj dziewczyno :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, najważniejsze jest pozytywne myslenie, zgadzam się w 100%! Moje motto:)
    Ale mi smaka zrobiłaś tymi kanapkami!

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie , że zaobserwuje.:) fajny kolor lakieru, patrząc na niego przychodzi mi na myśl zdanie." kto to taki? kasztaniaki" :) chyba ze względu na ten kolor. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor, uwielbiam lakiery Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuzynko! Bywam tu często, ale jak sobie pomyślę o pomidorach z serem żółtym do maślanych bułek to mi się coś dzieje:)
    Poza tym zazdroszczę wolnej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasne, że obserwuję! Super blog :) będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny ten Chanelek! Ja nie kupię, bo te 45 zł to dla mnie granica ceny, jaką dałabym za lakier:)
    Miło u Ciebie, zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam obsesję na punkcie lakierów do paznokci, takiego koloru jeszcze nie mam i nie widziałam, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam problem z rozroznianiem kolorow, ale bordowy to chyba cos w strone ciemno czerwonego? Z chanela swietny jest zloty lakier i nie wyobrazam sobie latem nie miec zlotych paznokci u stop - czuje sie wtedy tak bogato hahaha. A jaka to masz prace, ze tak zadko daja Ci wolne ;>



    ps. Rzeczywiscie niezle dzieje mialas razem z Nelly. No ja nie kumam czemu ludzie sa takimi chujami, ze sie nie zgadzaja na zwierzeta, przeciez i tak zawsze biora kaucje, to cokolwiek zostanie zniszczone to przeciez maja zabezpieczenie. Zreszta nie kazde zwierze niszczy. Bez sens totalny i tylko dodatkowy stres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzatam domy, to CI niespodzianka co:D ale sama dla siebie, dlatego tak duzo i szkoda mi rezygnowac z kasiorki jak mam okazje:D jak chodzi o zloty lakier to paznkokcie to leee.... nie llubie:P a ludzie... chuje... takie zycie:/

      Usuń
  24. szkoda, że usunęłaś mój komentarz, teraz nie mam jak odpisać, w takim razie odpiszę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny odcień lakieru! Pominę markę Chanel, bo trochę szkoda mi kaski na tą firmę w lakierach, ale w niższej półce koniecznie muszę poszukać podobnego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pyyszne śniadanie ;) Uwielbiam takie. I kawaa.. Mmm :)
    czyść skórki ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się strasznie to pierwsze zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pierwszy raz u Ciebie :) śliczny kolor lakieru :)na pewno będę zaglądać więc obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. mam lakier o podobnym kolorze z rimmel'a i myślę, że na jesień będzie w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna jakość zdjęć, jaki aparat?
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme
    Znajdziesz mnie na : sugarhyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D3100, ale moim zdaniem stac go na wiecej, tylko ja chyba nie umiem do konca z niego korzystac :D

      Usuń
  31. patrząc na to zdjęcie zrobiłam się głodna ;) mniammm :)

    OdpowiedzUsuń