OOTD: cygaretki z cwiekami

Ci, ktorzy juz mnie obserwuja, napewno zdazyli zauwazyc, ze w mojej szafie przewazaja ubrania proste, z ktorych mozna skomponowac klasyczne sety. Moim ulubionym kolorem jest czarny, co moze nie do konca pasuje do mojej figury, ale majac wieszkosc ubran tego koloru nie mam nigdy problemu z dopasowaniem bluzki do spodni.
 Cygaretki planowalam kupic juz dawno, ale nigdy nie moglam znalesc idealnego kroju, az w koncu natrafilam na dobry fason, dodatkowo ozdobiony bardzo modnymi w tym sezonie cwiekami. Mysle, ze posluza mi na dlugi czas i juz mam w glowie milion pomyslow z czym je zestawic. Dzisiejsza propozycja jest pierwsza z nich. Nieco elegancka, pasuje do kina, czy na wieczorne wyjscie, ale mysle, ze na codzien tez da rade...
Zakardowy sweterek oraz zwykla biala koszulka pasuja idealnie, wg mnie. 
Buty... to moje pierwsze szpilki do szpica oraz pierwsze z taka "kaczkowata" wysokoscia. Preferuje noski zaokraglone, a obcas wysoki. ALE pomyslalam, ze zwykle czarne szpilki o nieco nizszej szpilce niz moje slupy moga sie przydac... dlatego gdy zobaczylam je na wyprzedazy w Mango, draplam swoj rozmiar i popedzilam do kasy:)
Odkad mam torebke moich marzen, nie rozstaje sie z nia w ogole, wybaczcie:)


sweterek - H&M

koszulka - intimissini

cygaretki - PRIMARK (mowilam juz, ze to moj ULUBIONY sklep?:) 

buty - Mango

zegarek - GUESS

torebka - butik NottingHill










Przypominam o    ! ! ! R O Z D A N I U ! ! ! 


ZAPRASZAM ZAPRASZAM ZAPRASZAM


Buziaki - Marita x 













40 komentarzy:

  1. Hehe, własnie przygotowuję post o ćwiekach. ;-)
    Bardzo mi się podoba to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie:)
    w sumie proste ubrania są najlepsze<bo przynajmniej ja się w nich najlepiej czuje:p
    pozdrawiam
    aaa torebka sliczna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, fajny ten sweterek - w sumie można by go nawet za żakiecik wziąć - ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cygaretki są rewelacyjne! :) A i jaką Ty masz piękną figurę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. SPODNIE SĄ BOSKIE! a całość wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACYJNE SPODNI! zakochałam się w nich! bardzo interesujący blog! będę tu częstym gościem. zapraszam na fashioncofusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie lubię tego fasonu spodni, ale na Tobie leżą naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie:) wspaniale połączyłam wszystkie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny sweterek,musze poszukać w h&m a spodnie rewelacja,szkoda ,że w Polsce Primark jest trudno dostepny,moze na allegro się udak kupić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Primark też jest moim ulubionym sklepem od niepamiętnych czasów :) A w szczególności od czasów tygodniowej wizyty w Dublinie rok temu, tyle że tam mieści się pod nazwą Penneys :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie są boskie ♥ .

    +zapraszam na nową notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój styl bardzo ładnie i elegancko;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. fiu fiu :)
    bardzo ale to bardzo bardzo bardzo mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :) sweterek i cygaretki super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten sweterek z HM, mam go na oku, nie mechaci się?

    OdpowiedzUsuń
  18. ale z ciebie laska świetnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bosko wyglądasz! Wszystko mi się podoba. Buty i spodnie są idealne. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Primark jest zajebisty!! Przepraszam za wyrazenie, ale sie nie da inaczej :P Boskie są i te cwieki :)) Pedze szukac na allegro!! :D Zapraszam do mnie, biorę udział w rozdaniu :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. też wolę proste, klasyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek jest boski :D ogólnie całość bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw, bardzo mi sie podobaja spodnie i marynarka :)
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, spodnie są genialne, żałuję, że ich nie kupiłam podczas mojej niedawnej wyprawy do londyńskiego Primarka.
    cały set bardzo mi się podoba, cenię sobie takie proste rozwiązania na codzień ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nadal marze o tej torebce...ehh...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Good day! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

    Look into my weblog - hcg diet

    OdpowiedzUsuń