Jesienny stroj dnia


Nie wiem jak to sie stalo, ale lato juz prawie za nami. Okres wakacyjny przelecial mi tak szybko i intensywnie, ze ciezko byloby mi to opisac w kilku slowach. Wszystko wiazalo sie z niesamowita organizacja, co szlo w parze z wygoda i brakiem szpilek. Kilka dni temu dotarlo do mnie, zakladajac biale spodnie, ze to chyba juz nie wypada. Chcialam wyjsc z domu i nie moglam sie odnalesc w swojej szafie, szukajac czegos bez odcieni pastelowych... 

Stroj, ktory dzisiaj widzicie to jeden z moich ulubionych...
Sukienka + czarna ramoneska + szpilki = szyk i wygoda.


sukienka/H&M   kurtka/H&M   torebka/PRIMARK   buty/MATALAN


Skorzana kurtka to jedna z rzeczy. bez ktorych nie wyobrazam sobie jesiennej garderoby i nawet, jesli bedzie zniszczona do granic mozliwosci, to i tak nie wyrzuce jej nigdy! 
Torebka to moj nowy nabytek, z ktorego jestem bardzo zadowolona i mysle, ze bedzie mi towarzyszyc przec cala jesien i zime. 
Sukienka tez ma juz swoj dosc dlugi zywot... ale kocham ja za to, ze pasuje do stylzacji przez caly rok. 
Czarne szpilki zakupione na przecenie za... UWAGA... 3£!!! Grube slupki to jeden z trendow nadchodzacych sezonow:)



Ja Wam tu pisze o jesieni, a tymaczasem... u mnie za oknem 28 stopni!:D cala Anglia!

Pozdrawiam

Marita
xxx


24 komentarze:

  1. Ale przecudnie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś szczupła:)!
    Mi też lato przelaciało strasznie szybko:/ Teraz trzeba szukać swetrów.
    Rownież nie wyobrażam sobie jesieni bez skórzanej kurtki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz poszukuje jakis ciekawych plecionek na sweterkach:)

      Usuń
  3. Ależ ty masz zgrabne nogi :) !
    buty za 3 funciaki niezłą cena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sie nazywa chude a nie zgrabne:P:D
      buziaki mistrzu x

      Usuń
    2. oj tak tak chudzinko jedna :DDD musisz przyjechać na kebaba z Antalii :D

      Usuń
    3. slonce chodzilam co drugi dzien i co... taka juz ja... :D

      Usuń
  4. ŚWIETNE ZESTAWIENIE UBRAŃ :) ZAPRASZAM DO SIEBIE WWW.JAGODABLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety koniec lata;(
    u nas tez dzis słonecznie ale widac pierwsze oznaki jesieni .
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://manandwomanview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta sukienka! żałuję że jej nie kupiłam, a miałam już w ręku :( ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuś ta stylizacja jest genialna! bardzo dobrze w niej wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie masz cudowne nogi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takimi nogami to tylko sukienki tej długości. Piękna torba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny set ta sukienka + kurtka. Miau to co koty lubia najbardziej. I tak jak dziewczyny wyzej pisza: ALE TY MASZ BOSKIE NOGI!!! Stworzone do mini i ultraobcislych rurek!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Siwetna kurtka torba i buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The whole outfit is great but I love that bag!
    B.
    http://www.snowwhiteinwonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez uwazam ze bez skorzanej kurtki sie nieobejdzie tej jesieni i cwieki duzo cwiekow ;-) super look, pozdrowionka z Manchesteru xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi to all, the contents present аt thiѕ ωebsitе are genuіnely аωeѕome fοr people
    expeгіеnce, well, kеeр
    up thе nicе work felloωs.

    my wеb-sitе ... hcg diet news
    My site - hcg diet reviews

    OdpowiedzUsuń