Sprzedam bardzo ladne buty!:)


Dzisiaj, tak jak wczoraj pisalam. zaczelam wyprzedaz mojej garderoby!:) centymetr po centymetrze robie porzadki i odkladam rzeczy, w ktorych nie chodze, jest ich troche:/ sa to ciuchy, buty, torebki, ktore kocham kazde z osobna, ale po prostu nie uzywam ich bo mam tego wszystkiego zdecydowanie za duzo... Na pierwszy ogien poszly buty, o ktorych juz kiedys pisalam. Kupilam je kilka tygodni temu i nie zalozylam ani razu! Mam juz podobne i bez sensu miec drugie takie prawie same. Zaplacilam za nie 12£, cene mozecie zobaczyc na zdjeciu, i za taka sama kwote chce je sprzedac + koszty przesylki, ktore musze jeszcze spradzic, przepraszam, nie przygotowalam sie. 


Sa z lakierowanej skory koloru cielistego, wysokie, z platforma z przodu, maja cienki paseczek. 

Chodzilam w nich chwile po domu i moge powiedziec, ze sa bardzo wygodne. A ich wysokosc nie jest tak odczuwalna, dzieki platformie.


Rozmiar 5, czyli polskie 38. 

Jesli kogos interesuja, prosze o kontakt w komantarzach lub na maila.



Dziekuje za poswiecenie mi chwili:)

Pozdrawiam,  Marita.



11 komentarzy:

  1. Fajne buty :)
    Ale neistety dla mnie o wiele za wysoki i za małe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasteonym razem postaram sie dopasowac:) bede niskie i wieksze:D buziaki mistrzu xxxxxxxx

      Usuń
  2. śliczne są te buciki! w sumie rozmiar pasuje, jednak są za wysokie, tzn. na razie poluję na zwykłe trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uaaaa! w następnej notce o nich napiszę bo są cudowne :) na mnie niestety za duże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety... a ja ciagle mam na uwadze mniejsze rozmary dla Ciebie kochana:)

      Usuń
  4. ile chcesz za te buciki z przesylka?

    OdpowiedzUsuń
  5. juz sprzedane, przykro mi:( ale moze spodobaja CI sie jakies inne?:) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  6. a tu moje wyprzedaże, zapraszam
    http://szafa.pl/profil/ewa_kapalka/sprzedaje_lub_wymieniam

    OdpowiedzUsuń