HEGRON New Style i kilka zapytan


Produkt, ktory zakupilam przy ostatniej wizycie w Polsce, a ktory dopiero kilka tygodni temu wszedl w moja rutyne pielegnacyjna.  Jest naprawde warty uwagi. Fantastycznie zmiekcza wlosy zaraz po nalozeniu jej po umyciu wloskow. Wlosy po niej sa elastyczne i podkreslone, dla tych, ktorzy maja fale jest idealna. Nie puszy wlosow. Jak dla mnie jej najwieszka zaleta jest juz samo to, ze jest ona bez splukiwania i kompletnie nie obciaza wlosow. Po kilku uzyciach moje wlosy wydaja sie byc nieco odbudowane i bardziej sie blyszcza. Dziala rowniez anty- elektrostatycznie, plus! Ma tez za zadanie zapobiegac lamaniu i kruszeniu sie wlosow... Ja na poczatku zauwazylam roznice, byla ok, ale teraz, po kuracji kwaskiem cytrynowym moje wlosy krusza sie i chyba zadna odzywka temu nie zapobiegnie:( Polecana jest rowniez do wlosow farbowanych, wydobywa lekko glebie koloru. W swoim skladzie zawiera m. in nafte kosmetyczna, co jak wiadomo, wplywa jak najbardziej pozytywnie na zdrowe wlosy! Kosztowala mnie ok. 9zl i jest bardzo wydajna. Moim zdaniem nie ma minusow i polecam ja wyprobowac!

Korzystajac z okazji:) chcialam jeszcze zapytac Was o kilka malych rzeczy... Bije sie z myslami i mam kilka "problemow" w glowie:/

*Czy ktos z Was wie moze gdzie moge kupic bronzer w kremie Solei Tan de Chanel??? Szukam non stop i ciagle bezskutecznie:( 

Chcialam jeszcze zapytac...
*Czy wiecie moze jak dlugo sie czeka na zamowienie bransoletki z Lilou? Nie chodzi mi o zamowienie online tylko osobiscie w sklepie. Wybieram sie do Krakowa i mam pare zachcianek zwiazanych z tym sklepem:)


*Zdecydowalam sie rowniez na zabieg mikrodermabrazji. Czytalam, ze jest kilka rodzaji i szczerze mowiac nie wiem co jaka sie zdecydowac. Polecacie cos moze? Ja mieszkam w okolicy Chrzanowa, moze mozecie polecic jakis dobry salon kosmetyczny?


Bede bardzo wdzieczna za jakies podpowiedzi!:x 

Pozdrawiam

Maaaaaaaaaaarita
x x x 



9 komentarzy:

  1. Widziałam tą odżywkę i nawet się nad nią zastanawiałam i neistety nie wziełam :( ale następnym razem.
    Co do tych bransoletek to z tej firmy nie kupowałam tylko z kelly melu - to w salonie ja musiałam czekać na grawerowanie 1h a jak bym chciała z innym sznureczkiem to 2-3 h. Może mają podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo dziekuje za podpowiedz:) zaraz zerkne co tam maja ciekawego, maja strone online? ale jesli tak krotko Ty czekalas to w Lilou tez moze szybko pojdzie... a odzywke kup kup!:) buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś jak salon kosmetyczny w Chrzanowie to tylko na świętokrzyskiej 6 ;) na przeciwko Arkad w tym dużym budynku, wychodzi się po schodkach. Do pani Lidki albo do Wioli się umów :) Lidka to moja teściowa :D często robi mi jakieś zabiegi.. oczyszczanie twarzy, mikrodermabrazje też. Ona jak zobaczy Twoją cerę to sama Ci coś doradzi. Ma też te kremy Solaris, o których pisałam kiedyś na blogu :)
    Co do Hegronu to miałam... ale jakieś 10 lat temu i bardzo sklejał włosy. Możliwe, że teraz ulepszyli formułę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo swietnie Kasiu! To w takim razie sie zapisze do Pani Lidzi:) zaraz poszukam i zadzwonie, umowie sie na 29 marca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo naprawdę się nie znam na trendach - typowa dziewczyna z politechniki. Widać tak mi się udało :D To biorę ją dziś bez wachania. O króliku pamiętam pamiętam odłożony jest w bezpiecznym miejscu:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletki z lilou są cudowne, sama myślę, żeby kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the good writeup. It in truth usеd to be a enjoуment accοunt it.
    Look complex to far brought agreeable frοm you!
    Нoweveг, hοω can we communіcate?


    Herе is mу webpage: hcg injections

    OdpowiedzUsuń