...:::PRZYPOMNIENIE:::..

PRZYPOMNIENIE

Walentynki tuz tuz... jak co roku mam problem: co kupic? Kosmetyki, bizuterie, zegarek... ehhh wszystko juz ma:/ I zmiania tematu- ostatnio myslalam o malym konkursie dla blogerek... moze da sie to jakos polaczyc...??? A wiec tak, reguly konkursu:

1. W komentarzu pod tym oto postem napisz jeden pomysl na prezent walentynkowy dla MEZCZYZNY rzecz jasna:) oraz swoj nick, prawdziwe imie, e-mail oraz link do bloga, jesli posiadasz, lecz nie musisz.
2. Dodaj mojego bloga do obserwowanych.
3. Dolacz (zaloguj sie) do grupy "Czlonkowie" na moim blogu.
4. W jednym swoich postow poinformuj swoich czytelnikow o udziale w moim konkursie, tekstem
CZEKAM NA WYGRANA W KONKURSIE LONDON BLONDE
http://londonblondee.blogspot.com/2012/01/before-valentines-day-surprise-contest.html
KONKURS trwa od dzisiaj tj. 25.01 do 10. 02 (tak, zebym mialam czas na zakup prezentu:)) 

Jesli ktos pomoze mi i podda pomysl na super bombowy prezent ja sie zrewanzuje jak najlepiej potrafie, na obecna chwile!:) oto nagroda Kochani...


Mascara YVES SAINT LAURENT, tu recenzja na wizazu: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=46550
oraz
Eyeliner rowniez YSL http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=26152


...mozna nimi wyczarowac kocie oczyska na zakochany dzien...:)))


...mam nadzieje, ze zacheta jest wystarczajaca:)  Dajcie czadu!!! 
Marita x x x

1 komentarz:

  1. Ahh, taki super konkurs a ja dopiero teraz sie dowiedziałam o nim.. do nastepnego ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń