Nelly

Kilka razy juz zagladala do kadru, ale nigdy nie bylo pisane o niej... O mojej najwspanialszej istocie w moim domu- Nelly!
Ma prawie trzy lata i nie wyobrazam sobie zycia bez niej! Teraz gdy ja mam, zastanawiam sie jak moglam przez tyle czasu nie miec takiego labuziaka..;) 
Jest to najmadrzejszy pies, jakiego znam. Najpiekszniejszy to swoja droga:) Najukochanszy i... najprzyjacielski!:) Nelcia jest po prostu przekochana. Z reszta, widzicie te oczyska...


Usmich do zdjecia, prosze:)


Uwielbia kapiele blotne, jak kazda rasowa kobieta...:D


Spac tez uwielbia...


...w roznych pozycjach:)


Czy te oczy moga klamac...???



I jak ja jej moge czegos odmowic...???


Lubi nurkowac...


Kocha przytulanie...


Taka jest wlasnie moja Nelcia:)))


Spacerowac mogla by 25h/day



Laskotki hahaha




Niektorzy mowili, ze bylysmy do siebie podobne (jak bylam blondynka:)...:D:D:D


A tu swoim przyjacielem z Polski, Rockym:)


A Wy, macie jakies zwierzaki? Jesli tak to tez je przedstawcie!:) z checia obejrze zdjecia!

Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz